İlk Yardım Eğitimleri



Hastalanma, yaralanma durumlarında ortaya çıkan kalıcı sakatlık ya da ölümlerin en önemli nedeni olay yerinde anında ve doğru müdahaleyi yapabilecek ilkyardımcılar olmamasıdır.İlkyardım eğitimi almış kişilerin doğru müdahaleyi zamanında yapması hayat kurtarıcı olacaktır.  

İLK YARDIM EĞİTİMLERİ
Hastalanma, yaralanma durumlarında ortaya çıkan kalıcı sakatlık ya da ölümlerin en önemli nedeni olay yerinde anında ve doğru müdahaleyi yapabilecek ilkyardımcılar olmamasıdır.
İlkyardım eğitimi almış kişilerin doğru müdahaleyi zamanında yapması hayat kurtarıcı olacaktır.
Uzman kadromuz ve donanımımızla ilkyardım bilen insanların öneminin anlaşıldığı günümüzde, hedefimiz dünya standartlarında kaliteli geçerli ve sürekli ilkyardım eğitimi sağlamaktır.

0 yorum:

Yorum Gönder

 
Top